Jak zarejestrować tablet Wacom? (aktualizacja 2017)

38

Wielu z Was zwraca się do nas z pytaniami: jak zarejestrować zakupiony tablet, aby otrzymać dodatkowe oprogramowanie? W niniejszym poradniku postanowiliśmy krok po kroku opisać całą procedurę rejestracji produktów Wacom.

UWAGA

Artykuł dotyczy wyłącznie podstawowych tabletów Wacom Intuos (z wyłączeniem Wacom One).
Profesjonalne tablety Intuos PRO NIE posiadają kluczy na dodatkowe oprogramowanie.

Tablet Wacom One

Tabletu Wacom One, sprzedawanego w popularnych dyskontach i marketach, nie można rejestrować. Nie posiada on również żadnego dodatkowego oprogramowania i nie widnieje na listach produktów Wacom na oficjalnych stronach producenta.

Procedura rejestracji tabletów Wacom

1. Numer seryjny produktu. Przygotuj sobie numer seryjny tabletu lub innego sprzętu Wacom. W przypadku tabletów Wacom numer seryjny znajduje się z boku pudełka, pod kodem kreskowym.

20160602_091642

2. Klucz do pobrania oprogramowania. Kolejnym krokiem będzie zlokalizowanie klucza do pobrania dodatkowego, bonusowego oprogramowania. W przypadku tabletów Intuos znajduje się on na pudełku, na frontowej ściance zaraz po jego otwarciu.

20160601_152435

3. Strona rejestracyjna. Następnie należy wejść na stronę eu-store.wacom.com/MyAccount/SignIn – stronę, na której rejestruje się produkty Wacom.

4. Zmiana języka. Jeżeli strona wyświetliła się w języku innym niż angielski, klikając na ikonkę z flagą, możemy go zmienić na język angielski (niestety ciągle brakuje polskiego).

 

5. Rejestracja konta Wacom lub logowanie na istniejące. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta w systemie Wacom, należy się zarejestrować. Jeżeli już posiadasz konto, wystarczy że się zalogujesz. Można to również uczynić za pomocą portali społecznościowych Facebook, Twitter czy konta Google.

 

6. Rejestracja nowego konta. Jeżeli nie posiadasz konta Wacom, wybierz „Don’t have an account yet? Click here„, a następnie wypełnij wszystkie wymagane dane. Adres e-mail, imię, nazwisko, hasło z jego potwierdzeniem, kraj, deklarację czy jest się osobą prywatną, czy firmą („I am Private User/Corporation„), oraz akceptację regulaminu („I agree to Wacom’s Term of Use…„).

Na koniec należy kliknąć klawisz „Submit” aby przystąpić do ostatniego kroku rejestracji konta – potwierdzenia e-mail.

7. Potwierdzenie adresu E-mail. Aby zakończyć proces rejestracji, należy potwierdzić adres E-mail. W tym celu w swojej skrzynce pocztowej należy odnaleźć mail o treści:

Aktywacja konta Wacom następuje po kliknięciu na link „Activate link„. Po tak wykonanej czynności przyjdzie jeszcze jeden list E-mail potwierdzający. Konto będzie aktywne i można przystąpić do rejestracji produktu Wacom.

8. Logowanie. Na głównej stronie eu-store.wacom.com należy kliknąć na ikonkę „ludzika”, obok symbolu koszyka, wybrać „My account„, a następnie zalogować się na swoje konto.

 

9. Rejestracja produktu Wacom. Aby przystąpić do procesu rejestracji, trzeba jeszcze raz kliknąć w ikonkę „ludzika”, a następnie wybrać „Register products”.

 

10. Wprowadzenie klucza produktu oraz klucza dodatkowego oprogramowania. Wacom przeniesie użytkownika na specjalną stronę, na której trzeba odpowiedzieć na pytanie, czy produkt posiada klucz dodatkowego oprogramowania („Does your product come with a SBD key?„) w celu wygenerowania jego pola. W tej chwili zostało już tylko podanie numeru seryjnego produktu Wacom (Serial Number) oraz klucza oprogramowania dodatkowego (SBD Key).

UWAGA! Punkt dotyczy wyłącznie podstawowych tabletów Wacom Intuos (z wyłączeniem Wacom One).
Profesjonalne tablety Intuos PRO NIE posiadają kluczy na dodatkowe oprogramowanie.

11. Rejestracja zakończona. W następnym kroku pojawi się plansza z potwierdzeniem rejestracji produktu. Teraz posiadasz dostęp do oprogramowania oraz innych bonusów, które są dołączane do konkretnego tabletu lub innego sprzętu Wacom, gratulacje!

UWAGA!!
Gdyby jednak wystąpiły jakiekolwiek problemy z rejestracja tabletu, uzyskaniem klucza do oprogramowania to należy wysłać maila do
 emeasupport@wacom.com
W mailu podajemy informacje: model tabletu, nr seryjny, e-mail wykorzystywany przy rejestracji oraz dowód zakupu. Na tej podstawie suport Wacoma udzieli Wam pomocy i rozwiąże problem.

Podziel się tym ze znajomymi.

38 komentarzy

  1. Taki sam problem jak u Pani Ewy. Logowałam się miesiąc temu i było ok. Teraz ten sam problem, wyskakuje info: Log-in here if you are from Russia. Po zmianie na angielski ciągle ten sam problem. Chciałabym ściągnąć darmowy program dla Intuos Comic.

  2. Jestem nowym użytkownikiem tabletu Wacom Intuos ale nie wiem jaka jest jego konkretny model jak mogę to sprawdizć bardzo pilne i gdzie jest numer seryjny oraz kod do pobrania oprogramowania

  3. Dzień dobry,
    mam ten sam problem – przekierowauje mnie na stronę dla Rosji. A gdy wybieram inne kraje, strona się nie wczytuje…
    Proszę o pomoc, jak sobie poradzić z rejestracją?

    • Mam ten sam problem. Co zrobić w takim przypadku? Strona wymaga podania i produktu, i klucza — no, klucz jest. Tylko produktu nie da się wybrać, ponieważ „One by Wacom” nie znajduje się na liście.

      • Niestety ale tabletów Wacom One nie można rejestrować na stronie producenta. To tania – „masowa” wersja tabletów sprzedawanych w dyskontach, nie posiadają dodatkowych usług tak jak w przypadku droższych, profesjonalnych urządzeń.

  4. Witam. Mam taki sam problem z rejestracja produktu. To jest śmieszne kupować dziecku prezent i nie móc go uruchomić. Porażka z tą firmą

  5. Witam.Pomimo wpisania poprawnie SBD i serial number nie mogę kontynuować (wyskakuje komunikat o niepoprawnie wpisanym kluczu)

  6. U mnie przy próbie rejestracji produktu wyskakuje komunikat: The SBD Key you provided belongs to a different region than the one where you are currently located. If you select Redirect, you will be redirected to the product registration site where you are located.

    Select Cancel to remain in the current product registration site.

    Nie udaje się ani próba kontynuowania rejestracji na tej samej stronie ani też przekierowanie nic nie daje, bo „pageis not found” :/

    Czy ktoś miał podobnie?

  7. Witam, mam problem z rejestracją nowego produktu. Po wpisaniu SN i SBD pojawia się komunikat „The SBD Key you provided belongs to a different region than the one where you are currently located. if you select redirect, you will be redirected to the product registration site where are you located.” tyle ze po wcisnieciu tego przenosi na stronę, która nie działa i linki na niej też nie działają. Napisałam już do nich, ale mi nie odpisują. Są na to jakieś inne sposoby? Proszę o odpowiedź

  8. Witam ponownie. W moim wypadku sprzedawca, sklep wacom pl zaproponował pomoc i rozwiązał problem z kluczem. Tym razem rejestracja przebiegła bez problemu.
    Obdarowana tabletem właśnie go testuje :)

  9. Witam, podpisuje się pod problemem p. Patrycji. Posiadam Intuos Pro S, tablet zakupiony w innym kraju i również nie posiada owego „klucza”. Rozumiem, że klucz powinien być zapisany w sekwencji 4-5-5-4 znaków?

  10. Kupiłem dla nastolatki tablet od dwóch dni nie idzie pobrać do niego oprogramowania brak języka polskiego w oprogramowaniu graficznym artrage którego nie idzie pobrać zdecydowanie nie polecam.

  11. Dzień dobry,
    korzystam od 2 tygodni z WACOM Intuos z dużym zapałem – tym czasem od wczoraj na stronie mam info, że mimo podłączenia urządzenia nie jest ono widoczne ,
    poproszę o pomoc do kogo się mogę zwrócić,
    Mela

  12. Witam serdecznie.
    Wczoraj otrzymałem tablet intuos 3D wraz z oprogramowaniem ZBrush Core.
    Po wielu próbach nie udało mi się go zarejestrować a postępowałem zgodnie z instrukcjami. Kontaktowałem się ze stroną Pixologic oraz supportem Wacom pod numerem w Londynie. Znam angielski bardzo dobrze i powiem szczerze. To jest kpina. Nikt nie potrafi udzielić mi odpowiedniej pomocy. Wygląda na to,, że model mojego tabletu na stronie wacoma nawet podając odpowiedni region zwyczajnie nie istnieje. Mogę wybrać jedynie 2 inne modele bez K co oczywiście nie powinno mieć miejsca. Dowiedziałem się, że mają problemy z serverami i że teraz ma to wyglądać inaczej ale mam czekać 2 tygodnie.
    Proszę o chociaż minimalne zainteresowanie tą sprawą ponieważ widzę, że nie jestem jedyną osobą z podobnym problemem. Co do wsparcia, które podajecie osobą powyżej to nie istnieje… nie dostaję żadnych powiadomień, żadnego odzewu. Server widmo… Nie interesuje mnie nawet czy ten tablet działa, zależy mi tylko na oprogramowaniu bo używam Centiqa z którym miałem jeszcze więcej problemów.
    Proszę o jakąkolwiek pomoc w mojej sprawie.

    • Pawle, bardzo chcielibyśmy pomóc, ale nie mamy takiej możliwości. Jeżeli dostałeś taką informację z oficjalnej pomocy technicznej Wacoma w Londynie, to znaczy, że faktycznie trzeba poczekać te dwa tygodnie. Przykro nam, że sytuacja wygląda w ten sposób…

    • Ewa, niestety tablety Intuos Pro nie posiadają kluczy do oprogramowania opisanego w powyższym artykule. Oprogramowanie jest dołączane wyłącznie do tanich, amatorskich tabletów Intuos (z wyłączeniem Wacom One z marketów).

Zostaw komentarz